Data

DESCONVOCADA!

donat que poques entitats ens heu confirmat assistència per a la reunió online programada per demà sobre la proposta d'agenda associativa online, hem apostat per buscar una nova data que ens permeti tenir una millor participació. 

 

Segurament l'estiu pel mig no ha ajudat i l'eina que s'està treballant és prou important com perquè en aquestes trobades inicials tinguem una bona participació. A més, el procés s'està plantejant amb l'objectiu que pugueu fer aportacions que puguin ser el més útil possible per a vosaltres, per a les vostres entitats membres i per al conjunt del teixit associatiu de la ciutat i és important que ho puguem compartir força entitats. 

 

Buscarem una nova data que faciliti un bon quorum i tornarem a convocar-vos en breu. 

 

 

Ja fa unes quantes setmanes que vam trobar-nos per parlar de l’Agenda d’activitats associatives de Barcelona. D’aquella reunió en vam sortir amb la sensació que: 

  1. Es validava la idea que aquest és un instrument que pot ser molt útil a les entitats de la ciutat i que, per tant, endavant
  2. Que de totes maneres, hi havia reptes a solucionar perquè fos l’eina que les federacions/ entitats necessiten (després vam treballar en algunes respostes a aquests reptes, i podeu trobar algunes respostes en aquest document)
  3. Que a més de l’agenda hi havia altres reptes de comunicació i incidència que no serien resolts per l’agenda, però que es podien treballar a partir del CAB (comunicació en clau d’incidència) i de Torre Jussana (formació i suport a entitats en temes de comunicació). 

D’altra banda, semblava haver-hi un acord en què el desenvolupament tècnic i la redacció de continguts es professionalitza, i que les federacions tindrien un rol de governança en fixar la línia editorial (prioritats temàtiques per períodes, per exemple).

Des de llavors, hem estat treballant a fer el desenvolupament tècnic i de creativitat que servirà de base de l’eina, i ara és el moment que reconnectem. Per tal de:

  1. Posar-vos al dia dels avenços en creativitat, disseny i funcionalitats
  2. Conèixer què opineu en aquest moment crucial sobre el desenvolupament de l’eina
  3. Organitzar-nos per als següents passos (fases de test, etc.)

És per això que us emplacem a una nova trobada online, el dimarts 14 de setembre, a les 17h, perquè puguem treballar conjuntament aquests 3 punts. Reserveu-vos la data i a principis de setembre us passarem l'enllaç a la reunió. Subratllar que la vostra participació és crucial perquè l’eina tingui sentit, així que us animem que pugueu ser-hi amb tots els sentits i us ho agrairem moltíssim. Us ho enviem ara perquè us reserveu la data i a principis de setembre farem recordatori.

Com en l'anterior reunió us proposem que hi participi alguna persona representant de l'entitat i alguna de les persones responsables de la comunicació. Serà interessant aquest doble perfil per treballar la part més estratègica i, al mateix temps, tenir expertesa en temes de comunicació. La reunió serà amb membres de l'equip tècnic de Quepo, que desenvoluparan el projecte, amb Torre Jussana que hi dona suport i amb el CAB, que treballem per enllaçar les necessitats del sector amb el projecte. 

En resum:

Reunió online projecte visibilitat del sector associatiu de la ciutat

Dia: Dimarts 14 de setembre

Hora: de 17:00 a 18:30 hores

Enllaç reunió: https://us06web.zoom.us/j/83325007034